přeskočit na hlavní text přeskočit na hlavní navigaci
Přihlášení email Přihlášení uživatele

Hlášení rozhlasu:

Platby poplatků - Žádáme občany, aby pro platbu místních poplatků za popelnice a za psi využili bezhotovostní platební styk ve prospěch účtu: 5821641/0100. Pro řádné zaúčtování Vaší platby prosím věnujte zvýšenou pozornost zadávání variabilního symbolu platby a uvedení zprávy pro příjemce. Více informací na webu obce. Případné dotazy a nejasnosti zodpovíme telefonicky - v úřední hodiny PO a ST od 8 do 11 hodin – tel. č. 544 224 410.     Provozní doba lékarny v Újezdě u Brna - Mgr. Marie Jadrná oznamuje občanům změnu otevírací doby v lékárně Újezd u Brna od pondělí 16. 3. 2020. Do odvolání bude otevřeno v Újezdě dopoledne 7.30 – 12.00 a odpoledne 14.00 – 16.00. Léky si můžete objednat dopředu nahlášením 12timístného kódu telefonicky nebo e.mailem. Výdejna v Otnicích bude zavřena.      Změna úředních hodin Obecního úřadu Telnice - Upozorňujeme občany na změnu úředních hodin Obecního úřadu Telnice od dnešního dne, tj. 16. března 2020 do odvolání na: pondělí a středu od 8 do 11 hodin. Dále prosíme o omezení osobního kontaktu na minimum, preferujeme telefonický kontakt, žádosti prosím posílat datovými schránkami    

Vítáme vás
na stránkách obce Telnice
 
Úvodní stránka > Standardy kvality výkonu sociálně-právní ochrany dětí > Standardy kvality výkonu sociální-právní ochrany dětí - Obec Telnice >

Videoprezentace obce

Navigace

přeskočit navigaci

Přihlášení uživatele

Jméno:

Heslo:

registrace
zapomenuté heslo

Anketa

Kde nás najdete?

Kde nás najdete?

Malovaná mapa Brno-venkov-jih

Standardy kvality výkonu sociální-právní ochrany dětí - Obec Telnice

Prevence (7a)
Orgán sociálně-právní ochrany aktivně vyhledává a monitoruje ohrožené děti. Prokazatelně koordinuje, případně vytváří podmínky pro preventivní aktivity ve svém správním obvodu. Více informací zde.

Jednání, vyhodnocování a individuální plán ochrany dítěte (9b)
Orgán sociálně-právní ochrany zajišťuje služby potřebné pro jednání s osobami se specifickými potřebami, nebo má dojednanou spolupráci s fyzickými osobami a právnickými osobami, které tyto služby zajistí externě. Více informací zde.

Vyřizování a podávání stížností (13a)
Orgán sociálně-právní ochrany má zpracována pravidla pro podávání, vyřizování a evidenci stížností v podobě srozumitelné pro všechny klienty. Více informací zde.

Vyřizování a podávání stížností (13b)
Orgán sociálně-právní ochrany informuje klienty a další osoby o možnosti podat stížnost, a to způsobem srozumitelným klientům a dalším osobám. Více informací zde.

Návaznost výkonu sociálně-právní ochrany dětí na další subjekty (14)
Orgán sociálně-právní ochrany zprostředkovává a doporučuje klientům služby jiných fyzických a právnických osob podle jejich potřeb, a to v souladu s cíli podpory stanovenými v individuálním plánu ochrany dítěte. Více informací zde.
 

Počet zobrazení: 257

Doporučujeme