přeskočit na hlavní text přeskočit na hlavní navigaci
Přihlášení email Přihlášení uživatele

Hlášení rozhlasu:

Nalezeny boty - Na ulici Hliníky byly nalezeny zimní boty. Případný majitel si je může vyzvednout na OÚ. Tel. 544 224 410.     ZŠ a MŠ Telnice hledá kuchaře/kuchařku - Základní škola a Mateřská škola Telnice hledá kuchaře nebo kuchařku do školní jídelny jako zástup za nemoc na 0,75 úvazku. Nástup možný ihned. Informace u vedoucí školní jídelny paní Miroslavy Pokorné tel.: 544 255 082, nebo v ředitelně základní školy tel.: 544 224 360, 602 500 749.     ZŠ a MŠ Telnice hledá učitelku - Základní škola a Mateřská škola Telnice hledá učitelku mateřské školy (úvazek 1,0) nebo vychovatelku do školní družiny (úvazek 0,7), jako zástup za mateřskou dovolenou. Kvalifikace dle zákona o pedagogických pracovnících. Nástup možný ihned. Informace na tel. č. 602 500 749 (ředitel ZŠ a MŠ), tel. číslo 720 506 535 (Bc. Veronika Slezáková - vedoucí učitelka MŠ).     

Vítáme vás
na stránkách obce Telnice
 
Úvodní stránka > Standardy kvality výkonu sociálně-právní ochrany dětí > Standardy kvality výkonu sociální-právní ochrany dětí - Obec Telnice >

Videoprezentace obce

Navigace

přeskočit navigaci

Přihlášení uživatele

Jméno:

Heslo:

registrace
zapomenuté heslo

Anketa

Kde nás najdete?

Kde nás najdete?

Malovaná mapa Brno-venkov-jih

Standardy kvality výkonu sociální-právní ochrany dětí - Obec Telnice

Prevence (7a)
Orgán sociálně-právní ochrany aktivně vyhledává a monitoruje ohrožené děti. Prokazatelně koordinuje, případně vytváří podmínky pro preventivní aktivity ve svém správním obvodu. Více informací zde.

Jednání, vyhodnocování a individuální plán ochrany dítěte (9b)
Orgán sociálně-právní ochrany zajišťuje služby potřebné pro jednání s osobami se specifickými potřebami, nebo má dojednanou spolupráci s fyzickými osobami a právnickými osobami, které tyto služby zajistí externě. Více informací zde.

Vyřizování a podávání stížností (13a)
Orgán sociálně-právní ochrany má zpracována pravidla pro podávání, vyřizování a evidenci stížností v podobě srozumitelné pro všechny klienty. Více informací zde.

Vyřizování a podávání stížností (13b)
Orgán sociálně-právní ochrany informuje klienty a další osoby o možnosti podat stížnost, a to způsobem srozumitelným klientům a dalším osobám. Více informací zde.

Návaznost výkonu sociálně-právní ochrany dětí na další subjekty (14)
Orgán sociálně-právní ochrany zprostředkovává a doporučuje klientům služby jiných fyzických a právnických osob podle jejich potřeb, a to v souladu s cíli podpory stanovenými v individuálním plánu ochrany dítěte. Více informací zde.
 

Počet zobrazení: 144

Doporučujeme