přeskočit na hlavní text přeskočit na hlavní navigaci
Přihlášení email Přihlášení uživatele Obec Telnice - Morava Facebook

Hlášení rozhlasu:

Nalezen mobilní telefon - Na Brněnské ulici byl v pondělí 13. září 2021 nalezen mobilní telefon. Případný majitel si jej může vyzvednout na obecním úřadě.     Orel jednota Telnice zve - Orel jednota Telnice zve na aerobik. Každý čtvrtek od 17 do 18:00 hodin v malém sále Orlovny. Více informací naleznete na webových stránkách.     Oznámení o přerušení dodávky el. energie 23. září 2021 -  Z důvodu plánovaných prací na zařízení distribuční soustavy bude přerušena dodávka elektrické energie dne 23. září 2021 od 8:00 do 16:30. Vypnutá oblast: U Rybníka od Růžové po č.p. 474, Růžová od č.p. 29 a 43 po č.p. 317 a 409, Draha č.p. 462, 303, 304, Nová, V Dědině č.p. 29 a 58. Děkujeme za pochopení.     

Vítáme vás
na stránkách obce Telnice
 
Úvodní stránka > Standardy kvality výkonu sociálně-právní ochrany dětí > Standardy kvality výkonu sociální-právní ochrany dětí - Obec Telnice >

Videoprezentace obce

Navigace

přeskočit navigaci

Přihlášení uživatele

Jméno:

Heslo:

zapomenuté heslo

Anketa

Kde nás najdete?

Kde nás najdete?

Malovaná mapa Brno-venkov-jih

Standardy kvality výkonu sociální-právní ochrany dětí - Obec Telnice

Prevence (7a)
Orgán sociálně-právní ochrany aktivně vyhledává a monitoruje ohrožené děti. Prokazatelně koordinuje, případně vytváří podmínky pro preventivní aktivity ve svém správním obvodu. Více informací zde.

Jednání, vyhodnocování a individuální plán ochrany dítěte (9b)
Orgán sociálně-právní ochrany zajišťuje služby potřebné pro jednání s osobami se specifickými potřebami, nebo má dojednanou spolupráci s fyzickými osobami a právnickými osobami, které tyto služby zajistí externě. Více informací zde.

Vyřizování a podávání stížností (13a)
Orgán sociálně-právní ochrany má zpracována pravidla pro podávání, vyřizování a evidenci stížností v podobě srozumitelné pro všechny klienty. Více informací zde.

Vyřizování a podávání stížností (13b)
Orgán sociálně-právní ochrany informuje klienty a další osoby o možnosti podat stížnost, a to způsobem srozumitelným klientům a dalším osobám. Více informací zde.

Návaznost výkonu sociálně-právní ochrany dětí na další subjekty (14)
Orgán sociálně-právní ochrany zprostředkovává a doporučuje klientům služby jiných fyzických a právnických osob podle jejich potřeb, a to v souladu s cíli podpory stanovenými v individuálním plánu ochrany dítěte. Více informací zde.
 

Počet zobrazení: 1629

Doporučujeme