přeskočit na hlavní text přeskočit na hlavní navigaci
Přihlášení email Přihlášení uživatele Obec Telnice - Morava Facebook

Hlášení rozhlasu:

Prořezy stromů - Ve dnech 2.6. , 3.6. , 5.6. , 6.6. , 7.6. 2023 bude společnost Matěj Kubis provádět v obci ozdravné prořezy stromů.      Drůbežárna Prace oznamuje prodej - Drůbežárna Prace bude ve středu 7. června 2023 v 9:00 hod.  prodávat: mladé kuřice a kohouty, roční slepice, housata, brojlerová kuřata, krůty, káčata a husokačeny Mulard, krmivo pro drůbež a králíky, vitamínové doplňky. Dále pak vykupovat králičí kožky - cena 15 Kč/ks.     Domov pro seniory Sokolnice oznamuje - Domov pro seniory Sokolnice, p.o. příjme do pracovního poměru nebo brigádně kuchaře, pomocnou sílu do kuchyně a pracovníka úklidu. Dále přijme na hlavní pracovní poměr fyzioterapeuta a všeobecnou sestru. Bližší informace na tel. č. 544 423 151  p. Kopečková osobně na adrese Zámecká 57, Sokolnice.    

Vítáme vás
na stránkách obce Telnice
 
Úvodní stránka > Standardy kvality výkonu sociálně-právní ochrany dětí > Standardy kvality výkonu sociální-právní ochrany dětí - Obec Telnice >

Videoprezentace obce

Navigace

přeskočit navigaci

Přihlášení uživatele

Jméno:

Heslo:

zapomenuté heslo

Anketa

Kde nás najdete?

Kde nás najdete?

Malovaná mapa Brno-venkov-jih

Standardy kvality výkonu sociální-právní ochrany dětí - Obec Telnice

Prevence (7a)
Orgán sociálně-právní ochrany aktivně vyhledává a monitoruje ohrožené děti. Prokazatelně koordinuje, případně vytváří podmínky pro preventivní aktivity ve svém správním obvodu. Více informací zde.

Jednání, vyhodnocování a individuální plán ochrany dítěte (9b)
Orgán sociálně-právní ochrany zajišťuje služby potřebné pro jednání s osobami se specifickými potřebami, nebo má dojednanou spolupráci s fyzickými osobami a právnickými osobami, které tyto služby zajistí externě. Více informací zde.

Vyřizování a podávání stížností (13a)
Orgán sociálně-právní ochrany má zpracována pravidla pro podávání, vyřizování a evidenci stížností v podobě srozumitelné pro všechny klienty. Více informací zde.

Vyřizování a podávání stížností (13b)
Orgán sociálně-právní ochrany informuje klienty a další osoby o možnosti podat stížnost, a to způsobem srozumitelným klientům a dalším osobám. Více informací zde.

Návaznost výkonu sociálně-právní ochrany dětí na další subjekty (14)
Orgán sociálně-právní ochrany zprostředkovává a doporučuje klientům služby jiných fyzických a právnických osob podle jejich potřeb, a to v souladu s cíli podpory stanovenými v individuálním plánu ochrany dítěte. Více informací zde.
 

Počet zobrazení: 2890

Doporučujeme