přeskočit na hlavní text přeskočit na hlavní navigaci
Přihlášení email Přihlášení uživatele Obec Telnice - Morava Facebook

Hlášení rozhlasu:

Oříšek jede - Pojízdná prodejna s oříšky, sušeným ovocem a cukrovinkami nabízí své zboží každý čtvrtek v době od 10:30 hod. do 10:45 hod na parkovišti U Laštůvků. Podrobnější informace o firmě a nabízeném sortimentu naleznete na webových stránkách https://www.orisek-jede.cz/nebo na facebooku Oříšek Jede.     Řeznictví a uzenářství D – MASO Blažovice - Řeznictví a uzenářství D – MASO Blažovice bude prodávat v Telnici každý čtvrtek v 10.30 hod. na obvyklém prodejním místě čerstvé kuřecí, vepřové a hovězí maso, tradiční uzeniny, uzená masa a speciality.     Pojízdná prodejna JATKA Borkovany - Pojízdná prodejna JATKA Borkovany bude prodávat každou středu od 8.30 do 9.15 hodin na parkovišti U Laštůvků čerstvé vepřové, hovězí a kuřecí maso včetně výborných uzenin. Nový ceník vybraného zboží je následující: vepřová kotleta s kostí 129 Kč, v. kotleta bez kosti 149 Kč, v. krkovice s kostí 129 Kč, v. krkovice bez kosti 149 Kč, v. plec 129 Kč, v. kýta 139 Kč, v. bok s kostí 109 Kč, v. bok bez kosti 119 Kč.    

Vítáme vás
na stránkách obce Telnice
 
Úvodní stránka > Standardy kvality výkonu sociálně-právní ochrany dětí > Standardy kvality výkonu sociální-právní ochrany dětí - Obec Telnice >

Videoprezentace obce

Navigace

přeskočit navigaci

Přihlášení uživatele

Jméno:

Heslo:

zapomenuté heslo

Anketa

Kde nás najdete?

Kde nás najdete?

Malovaná mapa Brno-venkov-jih

Standardy kvality výkonu sociální-právní ochrany dětí - Obec Telnice

Prevence (7a)
Orgán sociálně-právní ochrany aktivně vyhledává a monitoruje ohrožené děti. Prokazatelně koordinuje, případně vytváří podmínky pro preventivní aktivity ve svém správním obvodu. Více informací zde.

Jednání, vyhodnocování a individuální plán ochrany dítěte (9b)
Orgán sociálně-právní ochrany zajišťuje služby potřebné pro jednání s osobami se specifickými potřebami, nebo má dojednanou spolupráci s fyzickými osobami a právnickými osobami, které tyto služby zajistí externě. Více informací zde.

Vyřizování a podávání stížností (13a)
Orgán sociálně-právní ochrany má zpracována pravidla pro podávání, vyřizování a evidenci stížností v podobě srozumitelné pro všechny klienty. Více informací zde.

Vyřizování a podávání stížností (13b)
Orgán sociálně-právní ochrany informuje klienty a další osoby o možnosti podat stížnost, a to způsobem srozumitelným klientům a dalším osobám. Více informací zde.

Návaznost výkonu sociálně-právní ochrany dětí na další subjekty (14)
Orgán sociálně-právní ochrany zprostředkovává a doporučuje klientům služby jiných fyzických a právnických osob podle jejich potřeb, a to v souladu s cíli podpory stanovenými v individuálním plánu ochrany dítěte. Více informací zde.
 

Počet zobrazení: 2423

Doporučujeme